Hanya Aku!

Cukuplah kalau aku perkenal diri aku sebagai Riz. Hidup aku tak best macam orang lain. Tanyalah pada sesapapun, takkan ada yang sanggup hidup sebagai aku.
Sumpah! Aku rela mati daripada terus bernyawa. Suka hati kau nak cakap aku ni iman cetek ke tak de iman. Kau ingat, aku heran?
Aku bukan kera sumbang tapi aku sebatang kera! Ceiit, sebatang kara. Typo!
Ye... Aku tak de sesapa kat dunia aku. Hanya aku je walaupun aku sebenarnya ada abang. Tapi dia ada dengan tak de, same je. Sebab dia dah lama buang aku.
Gila kau? Aku habis je SPM, aku balik rumah, aku tengok barang-barang aku dia campak kat luar rumah?
Aku ingat dia bergurau. Kau tahu? Dia heret aku sampai ke luar pagar?
Allah! Abang ke apa ni? Dia buang aku dalam hidup dia tanpa sedikit pun belas.
Umur 17 tahun macam ni, apa je yang aku boleh buat? Kau tak tahu apa yang aku dah lalui selama ni. Kau takkan pernah faham penderitaan aku.
 Mujur ada Mai dan Sara. Kalau mereka tak de, sape nak teman hidup aku?
Ah, malaslah aku nak cerita! Korang belilah novel Hanya Aku tu. Korang bacalah sendiri.
Nak beli dengan penerbit pun boleh. Nak beli dengan penulis pun boleh.

#hanyaaku
#secoetteasersehari
#teaser10babpertama

Hanya Aku sebuah karya Sharina Elisa


Comments

Popular posts from this blog

Sketsa Bloggers Chat Room(BCR)

Bab 10 Novel Couple 3 Suku

Hanya Aku! Novel terbaru KaryaSeni/Penulisan2u