Dapatkan novel Hanya Aku!


“Maafkan abang berkasar tapi abang rasa abang perlu bimbing kau ke jalan yang benar.” 

“Jalan benar apa pula ni? Kau ingat aku pakai macam ni, aku dah murtad ke?” Airiz membulatkan matanya. 

Luke menggosok-gosokkan belakang kepalanya dengan hujung lampu suluh. 

“Tak apalah. Abang tumpangkan kau di rumah abang. Lepas kau bersihkan diri, lepas kau makan, kau boleh pergi.” 

Airiz menjeling kurang senang. 

“Kau nak aku bogel kat sini ke apa? Baru kau nak faham bila aku cakap aku ni perempuan?” 

“Gila! Apa malang nasib aku jumpa lelaki ni kat 
sini?” gerutu Airiz seraya bergerak meninggalkan lelaki itu. 

“Kau yang dah gila, Airiz!” Suara Jae membuatkan langkah  Airiz membeku. Luke pantas berpaling. 

“Kau kenal dia, Jae?” Luke terlopong.

Jae mara mendekati Airiz dan melepasi gadis itu. 

“Ikut along!” 

“Ke mana?” Riz dingin. 

“Balik rumah.” 

Airiz ketawa sinis. “Airiz dah mati. Tak tahu ke?” 

“Adik!”

#hanyaaku
#psikoromance
#penulisan2u
#karyaseni

Comments

Popular posts from this blog

Sketsa Bloggers Chat Room(BCR)

Bab 10 Novel Couple 3 Suku

Hanya Aku! Novel terbaru KaryaSeni/Penulisan2u